Google ponownie wyświetla reklamy kryptograficzne

4 sierpnia 2021

Zgodnie z nową polityką Google, która weszła w życie 3 sierpnia 2921 r., reklamodawcy oferujący usługi wymiany kryptowalut i portfela ponownie mogą sprzedawać swoje produkty.

Google ponownie wyświetla reklamy kryptowalut po tym, jak zaktualizowane zasady dotyczące produktów i usług finansowych zaczęły w pełni obowiązywać 3 sierpnia. Międzynarodowy gigant zakazał reklam związanych z kryptowalutami i początkową ofertą monet w czerwcu 2018 r., Dziś zaktualizowana polityka pozwala regulowanym podmiotom kryptograficznym ponownie sprzedawać swoje usługi.

Zmiana zasad Google dotyczących reklam kryptowalutowych została po raz pierwszy przedstawiona w czerwcu 2021 r. i stanowi, że „reklamodawcy oferujący giełdy i portfele kryptowalut” skierowane do konsumentów ze Stanów Zjednoczonych mogą reklamować swoje usługi i produkty, jeśli spełniają określone wymagania. Ten ruch zapewni dodatkową sprzedaż firmie macierzystej Google, Alphabet, chociaż reklamy kryptograficzne będą prawdopodobnie tylko kroplą w morzu 147 miliardów dolarów przychodów z reklam firmy.

Surowe wymagania Google mają na celu wyeliminowanie podejrzanych reklam i rażących oszustw kryptograficznych. Reklamodawcy muszą być zarejestrowani w sieci Financial Crimes Enforcement Network jako „firma świadcząca usługi pieniężne i w co najmniej jednym stanie jako podmiot przekazujący pieniądze lub w federalnym lub stanowym podmiotem bankowym”. Firma nie zezwoli na reklamy ICO, zdecentralizowane protokoły handlu finansami ani promocję zakupu, sprzedaży lub handlu kryptowalutami. Zakazane są również rekomendacje kryptowalut celebrytów, co może częściowo pomóc w rozwiązywaniu problemów związanych z fałszywymi rekomendacjami celebrytów.

Zaktualizowane zasady Google zabraniają również reklamom kryptowalutowym linkowania do witryn, które udostępniają „sygnały handlu kryptowalutami, porady inwestycyjne w kryptowalutach, agregatory lub witryny stowarzyszone zawierające powiązane treści lub recenzje brokerów”.

Warto przypomnieć, że w lipcu 2021 r. TikTok ogłosił, że treści promocyjne oparte na kryptowalutach zostały zakazane w ramach ruchu mającego na celu powstrzymanie reklamowania wszystkich usług i produktów finansowych na platformie. Z kolei redditorzy na subreddicie r/Bitcoin zauważyli wiadomość, że Bitcoin (BTC) może być ponownie promowany przez Google jako „byczy” znak dla kryptowaluty, chociaż użytkownik u/Brief-Music-5825 twierdził, że Google powinno „zakazać fałszywych wiadomości o kryptowalutach”. również. Ilość fake newsów tworzących FUD jest niewiarygodna.”

We will be happy to hear your thoughts

Dodaj Odpowiedź

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

CzasNaKrypto.pl
Logo
Compare items
  • Total (0)
Compare
0