Cardano wyprzedziło Bitcoina w nowym rankingu marek

30 sierpnia 2022

Deweloper blockchain zajmuje 26 miejsce spośród 600 globalnych marek w najnowszym badaniu, który analizuje emocjonalne połączenie konsumentów z markami.

Cardano zajęło wysokie, 26 miejsce wśród 600 marek i zajmuje najwyższe miejsce w branży kryptowalutowej w nowym raporcie na temat globalnej intymności marek, wydanym przez agencję brand relations MBLM.

Według raportu, intymność marki odnosi się do emocjonalnych połączeń, które marki są w stanie stworzyć ze swoją bazą użytkowników i publicznością. MBLM wykorzystało sztuczną inteligencję i big data, aby zrozumieć relacje konsumentów z niektórymi wiodącymi markami na świecie, takimi jak Disney, Tesla i Apple.

W 19 analizowanych branżach kryptowaluty znalazły się w pierwszej dziesiątce, z Cardano na czele. Co ciekawe, Bitcoin jako marka znalazła się dopiero na 30. miejscu w zestawieniu. Natomiast marki kryptowalutowe takie jak Uniswap i Solana zajęły odpowiednio 261. i 265. miejsce. W porównaniu do 2021 roku, ankieterzy stwierdzili, że Cardano jest nie tylko swoistą nowością w zestawieniu, ale najwyżej sklasyfikowaną w kryptowalutach i najlepiej radzącą sobie marką usług finansowych w badaniu.

Charles Hoskinson, współzałożyciel Cardano, przyznał, że firma narodziła się z prostego przekonania, że wszyscy są równi i powinni żyć w sprawiedliwym społeczeństwie. – Teraz mamy ludzi w ekosystemie Cardano z ponad 100 różnych krajów, którzy pracują razem w tym celu – dodał.

Obecnie firma przygotowuje się do dużej aktualizacji sieci – długo oczekiwanego hard forka Vasil, który ma na celu zmniejszenie rozmiaru transakcji, obniżenie kosztów i umożliwienie większej aktywności sieci. 

We will be happy to hear your thoughts

Dodaj Odpowiedź

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

CzasNaKrypto.pl
Logo
Compare items
  • Total (0)
Compare
0