Deweloper blockchain zajmuje 26 miejsce spośród 600 globalnych marek w najnowszym badaniu, który analizuje emocjonalne połączenie konsumentów z markami.
Cardano zajęło wysokie, 26 miejsce wśród 600 marek i zajmuje najwyższe miejsce w branży kryptowalutowej w nowym raporcie na temat globalnej intymności marek, wydanym przez agencję brand relations MBLM.
Według raportu, intymność marki odnosi się do emocjonalnych połączeń, które marki są w stanie stworzyć ze swoją bazą użytkowników i publicznością. MBLM wykorzystało sztuczną inteligencję i big data, aby zrozumieć relacje konsumentów z niektórymi wiodącymi markami na świecie, takimi jak Disney, Tesla i Apple.
W 19 analizowanych branżach kryptowaluty znalazły się w pierwszej dziesiątce, z Cardano na czele. Co ciekawe, Bitcoin jako marka znalazła się dopiero na 30. miejscu w zestawieniu. Natomiast marki kryptowalutowe takie jak Uniswap i Solana zajęły odpowiednio 261. i 265. miejsce. W porównaniu do 2021 roku, ankieterzy stwierdzili, że Cardano jest nie tylko swoistą nowością w zestawieniu, ale najwyżej sklasyfikowaną w kryptowalutach i najlepiej radzącą sobie marką usług finansowych w badaniu.
Charles Hoskinson, współzałożyciel Cardano, przyznał, że firma narodziła się z prostego przekonania, że wszyscy są równi i powinni żyć w sprawiedliwym społeczeństwie. – Teraz mamy ludzi w ekosystemie Cardano z ponad 100 różnych krajów, którzy pracują razem w tym celu – dodał.
Obecnie firma przygotowuje się do dużej aktualizacji sieci – długo oczekiwanego hard forka Vasil, który ma na celu zmniejszenie rozmiaru transakcji, obniżenie kosztów i umożliwienie większej aktywności sieci.