Crypto.com i FTX zareklamują się podczas Super Bowl

23 grudnia 2021

Giełdy kryptowalutowe będą promować swoje usługi w trakcie największego wydarzenia sportowego w Stanach Zjednoczonych w 2022 r.

Platformy wymiany kryptowalut Crypto.com i FTX zarezerwowały czas reklamowy podczas transmisji Super Bowl LVI 2022, którą zaplanowano na dzień 13 lutego 2022 r. Obie giełdy niestrudzenie pracują nad ugruntowaniem swoich marek i pozyskaniem kolejnych klientów na terenie całych Stanów Zjednoczonych.

Reklamy na Super Bowl są znane z tego, że są bardzo kosztowne – cena za 30 sekund emisji materiału przekracza 5 milionów dolarów. Niektórzy sponsorzy są nawet skłonni zapłacić rekordową sumę 6,5 miliona dolarów za ten sam czas antenowy.

W ostatnim czasie Crypto.com poinformowało o nawiązaniu współpracy z Angel City Football Club, kobiecą drużyną piłkarską z Los Angeles. Najnowsze działania giełdy obejmują również zabezpieczenie praw do nazwy obiektu znanego jako Staples Center. Giełda zakupiła prawa do nazwy hali sportowej na kolejne 20 lat za 700 milionów dolarów. Jeszcze w grudniu 2021 roku Staples Center ma zostanie przemianowane na Crypto.com Arena. W oficjalnym komunikacie, współzałożyciel i dyrektor generalny Crypto.com Kris Marszalek powiedział, że firma szuka „nowych i kreatywnych sposobów, aby kryptowaluty mogły zasilić przyszłość światowej klasy sportu, rozrywki i technologii”.

Również FTX poświęca sporą sumę ze swojego budżetu reklamowego na zwiększenie rozpoznawalności marki w Stanach Zjednoczonych. W październiku 2021 r. giełda potwierdziła, że będzie prowadzić reklamę w nadchodzącym Super Bowl. Giełda pozyskała również Toma Brady’ego i Gisele Bündchen do udziału w kampanii reklamowej wartej 20 milionów dolarów. Na początku 2021 roku FTX zapewnił sobie również prawa do nazwy amerykańskiego stadionu – giełda zapłaciła 135 milionów dolarów za zmianę nazwy stadionu Miami Heat na FTX Arena. Umowa będzie obowiązywała przez 19 lat.

We will be happy to hear your thoughts

Dodaj Odpowiedź

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

CzasNaKrypto.pl
Logo
Compare items
  • Total (0)
Compare
0