Crypto.com sponsorem australijskiej ligi piłkarskiej

17 stycznia 2022

Crypto.com podpisała umowę partnerską z Australia Football League o wartości 25 milionów dolarów, w ramach której będzie wspierać kobiecą ligę piłki nożnej.

Umowa została podpisana na okres pięciu lat i jest warta blisko 25 milionów dolarów, co stanowi znaczną różnicę w porównaniu z umową sponsorską AFL z Toyotą o wartości 18,5 miliona dolarów.

Crypto.com to giełda kryptowalut z siedzibą w Singapurze, oferująca cyfrowe portfele i karty debetowe wspierane kryptowalutami.

To pierwszy raz, kiedy Crypto.com będzie sponsorować australijską drużynę sportową. Będzie to również pierwszy raz, kiedy sponsoruje elitarne kobiece zawody sportowe. Jak podkreśliła Kylie Rogers, dyrektor generalna AFL Customer and Commercial, jest to kamień milowy dla całego przedsiębiorstwa, które jest zaszczycone faktem, że może wspierać kobiecy sport. – AFL jest dumne z tego, że jako pierwsza australijska liga sportowa i elitarne zawody kobiet na całym świecie współpracuje z organizacją, która podziela naszą pasję do postępu w przyszłości elitarnego sportu i technologii – powiedziała.

Karl Mohan, general manager Crypto.comna region Azji i Pacyfiku przyznaje, że firma zainteresowała się kobiecą ligą piłkarską ze względu na dużą liczbę kobiet zainteresowanych kryptowalutami w Australii. – Nasze najnowsze badania konsumenckie w Australii wykazały, że ponad połowa (53 proc.) inwestorów kryptowalutowych to kobiety – powiedział. – To bardzo dobra prognoza zobaczyć, że Australijczycy ze wszystkich środowisk, niezależnie od płci lub pochodzenia, są bardzo chętni do przyjęcia kryptowalut, a my jesteśmy podekscytowani, że możemy stać się ich platformą go-to.

Jeszcze w sierpniu 2021 r. CNBC opublikowało ankietę, z której wynikało, że kobiety w dalszym ciągu są mniej niż o połowę bardziej skłonne do inwestowania w kryptowaluty niż mężczyźni. Wynikało z niej, że inwestujących jest 16 proc. mężczyzn i 7 proc. kobiet.

W ciągu ostatnich miesięcy Crypto.com podpisało szereg umów dotyczących brandingu sportowego o łącznej wartości ponad 1,5 miliarda dolarów. W połowie listopada 2021 r. firma kryptowalutowa podpisała umowę o wartości 700 milionów dolarów, w efekcie której nazwa Staples Center w Los Angeles na Crypto.com Arena została zmieniona na okres kolejnych 20 lat. Warto również przypomnieć, że pod koniec czerwca 2021 r. giełda kryptowalut podpisała z Formułą 1 umowę sponsorską o wartości 100 milionów dolarów w lipcu umowę sponsorską z UFC o wartości 175 milionów dolarów.

We will be happy to hear your thoughts

Dodaj Odpowiedź

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

CzasNaKrypto.pl
Logo
Compare items
  • Total (0)
Compare
0