Dwie firmy kryptograficzne na liście magazynu „Time”

28 kwietnia 2021

Digital Currency Group i Coinbase znalazły się na liście 100 najbardziej wpływowych firm magazynu „Time” w 2021 roku.

Opublikowana 27 kwietnia 2021 r. lista Top 100 składa się z czterech kategorii. Są to „Pionierzy”, „Liderzy”, „Innowatorzy” i „Niszczyciele”.

Digital Currency Group została sklasyfikowana jako „Niszczyciel”, wraz z innymi dużymi podmiotami, takimi jak Tesla, Huawei, Shopify i Clubhouse. Redakcja magazynu „Time” zwraca uwagę, że DCG „demistyfikuje kryptowaluty dla inwestorów” za pośrednictwem swoich spółek zależnych, zarządzającego aktywami Grayscale i strony z wiadomościami kryptograficznymi CoinDesk. „W styczniu 2020 roku Grayscale’s Bitcoin Trust stał się pierwszym produktem finansowym wspieranym całkowicie przez walutę cyfrową, który zgłosił się do Komisji Papierów Wartościowych i Giełd – otwierając fundusz (i, co za tym idzie, łańcuch bloków) dla większej liczby potencjalnych inwestorów” – napisano.

Chociaż Grayscale osiągnęła gigantyczne wyniki w ciągu ostatniego roku, na umieszczenie jej firmy macierzystej na liście może mieć również wpływ niedawne partnerstwo z magazynem „Time”. W ostatnim czasie czasopismo i Grayscale połączyły swe siły, by stworzyć serię filmów edukacyjnych na temat kryptowalut. Obecnie możliwa jest równiez płatność za magazyn w Bitcoinach.

Coinbase znalazło się na liście wśród takich gigantów jak Facebook, Alibaba, Google, Walmart czy Amazon. Firma została opisana jako „wzmacniająca wiarygodność kryptowalut” w odniesieniu do jej bezpośredniego notowania na giełdzie Nasdaq 14 kwietnia 2021 r. Giełda przyniosła większe przychody w pierwszym kwartale 2021 roku niż w całym 2020 r., odnotowując 1,8 miliarda dolarów w pierwszym kwartale w porównaniu do około 1,2 miliarda dolarów przez cały poprzedni rok. „To był wielki rok dla kryptowalut, ale nic nie pobije 14 kwietnia (…). Coinbase zakończyło swój pierwszy dzień handlu z prawie 86 miliardami dolarów, co czyni ją najbardziej wartościową giełdą finansową w USA i daje kryptowalutom wzrost kredytu na Wall Street” – napisano w komunikacie.

Obecność Coinbase i Digital Currency Group na liście „Forbesa” to kolejny krok na drodze do powszechnej akceptacji kryptowalut. Jeszcze do niedawna trudno byłoby wyobrazić sobie te podmioty wśród renomowanych marek z listy Top 100, takich jak Disney, BP, Paypal, Adidas, Spotify i AirBnB.

Magazyn „Time” zadebiutował na rynku prasy w marcu 1923 r. W marcu 2021 r. podmiot sprzedał swój pierwszy zestaw tokenizowanych okładek czasopism jako NFT, przy czym najlepiej sprzedający się NFT osiągnął wartość prawie 250 000 USD. W kwietniu 2021 r. „Time” ogłosił partnerstwo z Crypto.com w celu przyjmowania jednorazowych płatności kryptograficznych za 18-miesięczną subskrypcję cyfrową, oferując 10% zwrotu gotówki czytelnikom, którzy zapłacili monetą CRO Cypto.com.

We will be happy to hear your thoughts

Dodaj Odpowiedź

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

CzasNaKrypto.pl
Logo
Compare items
  • Total (0)
Compare
0