Firmy kryptowalutowe reklamują się podczas Super Bowl

14 lutego 2022

FTX, eToro, Crypto.com i Coinbase to podmioty, którge zdecydowały się na wyemitowanie reklam oferowanych przez siebie usług podczas Super Bowl 2022.

Reklamy emitowane w trakcie Super Bowl praktycznie od zawsze były nieodłączną częścią corocznych mistrzostw National Football League (NFL). W 2022 roku okazały się jednak kamieniem milowym dla społeczności kryptowalutowej, ponieważ ponieważ aż cztery podmioty z branży zdecydowało się na promocję swoich usług podczas wspomnianego wydarzenia. Co więcej, wiele osób uznało, że wraz z rosnącym popytem na kryptowaluty – ostatnio napędzanym przez tokeny niezbywalne (NFT), tokeny meme i Metaverse – reklamy kryptowalutowe podczas Super Bowl przyćmiły reklamy tradycyjnych firm.

I tak, Coinbase, uznawana za jedną z najpopularniejszych giełd kryptowalutowych w Stanach Zjednoczonych, zdecydowała się na wyemitowanie minimalistycznej reklamy składającej się z dwuwymiarowych obrazów graficznych. Niedługo później, usługi Coinbase uległy tymczasowej awarii z powodu nagłego napływu dużego ruchu na stronie kryptogiełdy.

Z kolei FTX, giełda kryptowalut założona przez Sama Bankmana-Frieda, nie szczędziła wydatków na swoją pierwszą reklamę Super Bowl, w której wystąpił popularny komik Larry David. Reklama pokazuje Davida odrzucającego technologie zmieniające życie w momencie ich wynalezienia. Wreszcie, gdy David odrzuca aplikację FTX, reklama zwraca się do widzów z hasłem: „Nie bądź jak Larry. Nie przegap następnego wielkiego wynalazku”.

Kryptowalutowa i fiatowa platforma inwestycyjna eToro’s Super Bowl reklama „Flying Your Way” rozpoczęła się od użytkownika pytającego społeczność eToro o to, czy powinien inwestować w kryptowaluty czy akcje. Z kolei Crypto.com zaprezentowało w swojej rejlamie legendę koszykówki LeBrona Jamesa prowadzącego rozmowę ze swoją młodszą wersją z 2003 roku. Reklama nabrała jeszcze większego sensu w kontekście tego, że LeBron został najwyżej punktującym graczem w historii NBA zaledwie dzień przed jej wyemitowaniem.

Przypomnijmy, że w styczniu 2022 roku dyrektor generalny Binance, Changpeng Zhao, stwierdził, że rosnące ograniczenia dotyczące reklamy kryptowalut nie będą miały żadnego negatywnego wpływu na popyt na kryptowaluty.

We will be happy to hear your thoughts

Dodaj Odpowiedź

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

CzasNaKrypto.pl
Logo
Compare items
  • Total (0)
Compare
0