Kiyosaki zachęca do zakupu bitcoinów

14 listopada 2020

Autor książki pod tytułem „Bogaty ojciec, biedny ojciec” uważa, że wzrost ceny bitcoina w stosunku do złota i srebra oznacza, że „dolar umiera”.

„Boom na bitcoiny pokonuje złoto i srebro. Co to znaczy? Oznacza to, że lepiej kupuj tyle, ile możesz teraz. Pociąg jedzie. Dolar umiera. Srebro wciąż dostępne dla każdego. Gdy dolar się załamuje, liczy się nie cena, ale liczba posiadanych monet złota, srebra lub bitcoinów” – napisał na Twitterze Robert Kiyosaki.

Jego zdaniem inwestorzy nie powinni się wahać i czym prędzej kupować bitcoiny i srebro bez względu na to, kto wygra wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych. „Oczywiście chcę, żeby Trump wygrał. Napisaliśmy razem dwie książki. Jego synowie są moimi przyjaciółmi. Jednak popieram twoje prawo do głosowania za twoim własnym wyborem. Niezależnie od tego, kto wygra, kupuj nadal złoto, srebro i bitcoiny. Bitcoin urodził się w 2009 roku. Prawdziwym czarnym charakterem są Rezerwa Federalna i Departament Skarbu. Kupujcie dalej złoto, srebro, bitcoiny” – to treść innego z napisanych przez inwestora tweetów.

Zdaniem Kiyosakiego po zakończeniu pandemii COVID-19 nastąpi rynkowy krach. Inwestor nie jest jednak pewien czy bitcoin przez cały czas będzie sobie radził tak dobrze jak teraz. Zaznacza, że nawet jeśli bitcoin się załamie, sytuacja niekoniecznie musi doprowadzić do poważnych problemów. Stwierdza też, że prawdziwy problem stanowi ogromne zadłużenie Stanów Zjednoczonych. Jednocześnie podkreśla, że obecnie złoto, srebro i bitcoin stanowią najlepsze inwestycje długoterminowe.

Robert Kiyosaki urodził się i wychował na Hawajach. Uczęszczał do Amerykańskiej Akademii Morskiej i służył w oddziałach marines jako pilot śmigłowca podczas wojny wietnamskiej. Po opuszczeniu oddziałów marines pracował jako sprzedawca kopiarek, zanim rozpoczął karierę jako inwestor i pisarz. Jest najbardziej znany jako autor książek o inwestowaniu pieniędzy. Jego pierwszy bestseller, który nosił tytuł „Bogaty Ojciec, Biedny Ojciec”, był próbą przekonania do zmiany nastawienia przeciętnego pracownika. Jest również autorem gier promujących teorie opisywane w jego książkach – „Cashflow 101” i „Cashflow 202”.

We will be happy to hear your thoughts

Dodaj Odpowiedź

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

CzasNaKrypto.pl
Logo
Compare items
  • Total (0)
Compare
0