LINE uruchamia własny token

9 lutego 2022

Użytkownicy japońskiego komunikatora będą mogli korzystać z natywnego tokena aplikacji do płatności u wybranych sprzedawców internetowych.

8 lutego 2022 r. przedstawiciele japońskiej LINE Corporation poinformowali, że począwszy od 16 marca, użytkownicy będą mieli możliwość płacenia za pomocą rodzimego tokena LINK (LN) – nie mylić z Chainlink (LINK) – u każdego ze sprzedawców online LINE Pay. Okres próbny, który potrwa do 26 grudnia, ma na celu przetestowanie rzeczywistych przypadków użycia tokenów, a także zwiększenie wygody użytkowania i liczby opcji płatności dla użytkowników.

LINE Pay poinformowało również, że rozważa dodanie innych kryptowalut, w tym Bitcoin (BTC) i Ether (ETH) do swoich opcji płatności. Firma zamierza też wzmocnić swoją współpracę z firmami blockchain. Dane ze Statista pokazują, że w trzecim kwartale 2020 roku aktywnych użytkowników LINE w ciągu miesiąca było 86 milionów – to ponad 68% populacji Japonii, liczącej sobie 126 milionów mieszkańców.

Uruchomiony w sierpniu 2018 roku, token LN jest obecnie notowany na poziomie 142,78 dolarów (stan na dzień 9 lutego 2022 r.). Token był dostępny do obrotu na giełdzie kryptowalutowej Bitmax po umowie z sierpnia 2020 roku.

LINE to darmowy komunikator dostępny na smartfony, tablety i komputery osobiste. Jego użytkownicy Line wymieniają się tekstami, obrazami, wideo i audio, prowadzą bezpłatne rozmowy VoIP i wideokonferencje. Ponadto Line to platforma oferująca różne usługi, w tym cyfrowy portfel jako LINE Pay, strumień wiadomości jako LINE Today, wideo na żądanie jako LINE TV oraz cyfrową dystrybucję komiksów jako LINE Manga i LINE Webtoon. Usługa jest obsługiwana przez LINE Corporation, spółkę zależną Softbank Group z siedzibą w Tokio oraz Naver Corporation z siedzibą w Seulu.

LINE został uruchomiony w Japonii w czerwcu 2011 roku przez NHN Japan, spółkę zależną Naver Corporation. Ponieważ był dostosowany do gustów japońskich konsumentów i oferował bezpłatne rozmowy na smartfonie, a także wysyłanie wiadomości tekstowych, z pomocą ogromnej kampanii marketingowej szybko wyprzedził ówczesnego rywala, jakim było KakaoTalk.

We will be happy to hear your thoughts

Dodaj Odpowiedź

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

CzasNaKrypto.pl
Logo
Compare items
  • Total (0)
Compare
0