Netflix nie będzie emitował reklam kryptowalut

6 września 2022

Potentat streamingowy ogłosił, że już niebawem uruchomi tańszą wersję subskrypcji, która będzie zawierać reklamy – nie znajdziemy w niej jednak reklam kryptowalut.

W nowej wersji subskrypcji Netflix zdecydował się zrezygnować z emisji wszelkich kampanii reklamowych związanych z polityką, hazardem i kryptowalutami. W ramach usługi nie będą też emitowane reklamy promujące produkty dla dzieci. Rozważane są również ograniczenia dotyczące reklam leków.

Jak informuje tygodnik “Variety”, Netflix przesunął termin uruchomienia tańszej wersji subskrypcji serwisu na listopad 2022 r., aby móc konkurować z kanałem Disney+, który uruchamia swój własny plan subskrypcyjny – również oparty na reklamach – w dniu 8 grudnia. Początkowo Netflix planował uruchomić swoją wspieraną reklamami subskrypcję na początku 2023 roku.

Ostatecznie nowy plan subskrypcji Netflixa zostanie uruchomiony 1 listopada 2022 r. i będzie dostępny w kilku krajach, w tym m.in. w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Niemczech i Francji.

Przypomnijmy, że o uruchomieniu nowego planu subskrypcyjnego Netflix informował już w lipcu 2022 r. W drugim kwartale 2022 r. gigant streamingowy stracił 970 tys. płatnych subskrybentów po stracie 200 tys. w pierwszych trzech miesiącach 2022 roku. W obliczu spowalniającego wzrostu przychodów, Netflix ujawnił w czerwcu, że będzie ciął koszty, aby utrzymać marże na poziomie 20 proc..

Ze względu na kontrolę regulacyjną, zakazy kryptowalut nie są niczym nowym dla branży aktywów cyfrowych. W 2018 roku gigant mediów społecznościowych Meta (dawniej Facebook) zakazał reklam kryptowalut na całej swojej platformie – ostatecznie umożliwił ich publikowanie nieco później w tym samym roku.

We will be happy to hear your thoughts

Dodaj Odpowiedź

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

CzasNaKrypto.pl
Logo
Compare items
  • Total (0)
Compare
0