Nike dołącza do metawersum po przejęciu RTFKT

14 grudnia 2021

Producent odzieży sportowej ogłosił przejęcie wirtualnej marki sneakersów i przedmiotów kolekcjonerskich RTFKT.

W ten sposób Nike stało się największym amerykańskim producentem produktów sportowych, który dzięki tej współpracy dołączył do grona metaverse.

Jak podkreślają przedstawiciele przedsiębiorstwa, nabycie RTFKT pomoże firmie „dostarczyć kolekcjonerskie przedmioty nowej generacji, które łączą kulturę i gry.” John Donahoe, prezes i dyrektor generalny Nike uważa, że ruch ten pomaga przyspieszyć wysiłki Nike w zakresie cyfrowej transformacji. – Naszym planem jest inwestowanie w markę RTFKT, obsługa i rozwój ich innowacyjnej i kreatywnej społeczności oraz rozszerzenie cyfrowego śladu i możliwości Nike – powiedział. – Jesteśmy podekscytowani możliwością rozwoju naszej marki, która w pełni ukształtowała się w metaverse – dodał współzałożyciel RTFKT Benoit Pagotto.

W międzyczasie firma konkurencyjna wobec Nike – niemiecki producent odzieży sportowej Adidas – ogłosiła wejście do metawersum po nawiązaniu współpracy z firmami nonfungible token (NFT), w tym Bored Ape Yacht Club, gmoney NFT i PUNKS Comic. „Metaverse to miejsce, w którym każdy może wyrazić swoje najbardziej oryginalne pomysły i być swoim najbardziej autentycznym sobą, w jakiejkolwiek formie. A dzięki blockchainowi [i NFT], ci pionierzy mogą posiadać kawałek tego, co tworzą” – napisano w komunikacie.

We will be happy to hear your thoughts

Dodaj Odpowiedź

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

CzasNaKrypto.pl
Logo
Compare items
  • Total (0)
Compare
0