Ticketmaster dołączy NFT do biletów na eventy

1 września 2022

Klienci firmy otrzymają tokeny jako dodatek do zakupionego biletu na dane wydarzenie.

Spółka zależna Live Nation, Ticketmaster, stworzyła na swoim blockchainie tokeny dla organizatorów wydarzeń. Będą miały wartość pamiątkową – nie będą one honorowane jako bilety wejścia na wydarzenie. Aby wejść na event należy w dalszym ciągu okazać zakupiony bilet z kodem kreskowym od Ticketmastera lub Live Nation.

Jak informują przedstawiciele Ticketmastera, możliwe jest wysłanie biletu NFT innym osobom za pośrednictwem poczty elektronicznej lub kodu QR za pośrednictwem kont na stronie Ticketmaster/Live Nation, która posiada również wsparcie dla adresów portfeli. Ticketmaster rozpoczął pilotażowy program testowy dla NFT wydawanych jako pamiątki na konkretne wydarzenia w ciągu ostatnich sześciu miesięcy poprzez cichy rollout.

Do tej pory na blockchainie Flow na zlecenie Ticketmastera wybito ponad 5 milionów tokenów NFT. 4 sierpnia 2022 roku Mark Zuckerberg, dyrektor generalny Mety, ogłosił, że Instagram rozszerzył swoją obsługę NFT do ponad 100 krajów. Wszystkie kolekcje NFT zamieszczone na Instagramie są bite na blockchainie Flow. W ostatnim czasie Meta ujawniła nową integrację NFT dla Facebooka, a także poprzez portfele cyfrowe użytkowników. Warto w tym miejscu przypomnieć, że Filecoin, zdecentralizowany ekosystem przechowywania plików, został oficjalnym współpracownikiem Flow w zakresie przechowywania danych w październiku 2021 roku.

We will be happy to hear your thoughts

Dodaj Odpowiedź

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

CzasNaKrypto.pl
Logo
Compare items
  • Total (0)
Compare
0