Ubisoft zaprasza blockchainowy startup do swojego laboratorium

12 maja 2021

Aleph.im, startup zajmujący się pamięcią masową i przetwarzaniem oparty na blockchain, został wybrany do udziału w szóstym sezonie Laboratorium Przedsiębiorców Ubisoftu.

Francuski producent gier wideo od sześciu lat prowadzi laboratorium Entrepreneurs Lab, oferując start-upom i przedsiębiorcom dostęp do zasobów i wiedzy firmy w miarę zwiększania skali i komercjalizacji swoich produktów. W tym sezonie głównym tematem jest „blockchain i pozytywna rozrywka”. Oprócz Aleph.im do udziału wybrano 11 innych startupów z Kanady, Europy i Australii.

– Jesteśmy bardzo dumni, że możemy powitać wszystkie te utalentowane startupy w szóstym sezonie Laboratorium Przedsiębiorców Ubisoft – powiedziała Virginie Haas, dyrektor operacyjna studia Ubisoft.

– Naszą podstawową misją jest urzeczywistnienie zdecentralizowanych usług w chmurze – wyjaśnia Jonathan Schemoul, dyrektor generalny Aleph.im. – Cieszy nas, że tak odnosząca sukcesy firma realizuje naszą wizję tworzenia nowej generacji usług w chmurze – dodał.

Program mentorski Ubisoft daje Aleph.im możliwość ulepszenia swojego zdecentralizowanego ekosystemu dzięki bezpośredniemu wsparciu ekspertów. Ostatecznym celem, według Aleph.im, będzie połączenie technologii blockchain i rozrywki społecznościowej, w celu „zapewnienia przyszłościowych sposobów rozrywki”.

Ubisoft Entertainment to francuska firma zajmująca się grami wideo, której siedziba mieści się na przedmieściach Paryża, w Montreuil. Przedsiębiorstwo posiada kilka studiów deweloperskich na całym świecie. Jej najpopularniejsze serie gier to „Rayman”, „Rabbids”, „Prince of Persia”, „Assassin’s Creed”, „Far Cry”, „Watch Dogs”, „Just Dance” oraz seria „Tom Clancy’s”. W 2020 roku firma ogłosiła, że zamierza stworzyć grę, której akcja będzie działa się w świecie „Star Wars”. W praktyce oznacza to koniec wyłącznych praw firmy Electronic Arts do tworzenia tytułów ze świata „Gwiezdnych Wojen”.

W lutym 2021 przedstawiciele Ubisoftu poinformowali, że firma zacznie mniej koncentrować się na wydaniach gier AAA, bardziej skupiać się na grach mobilnych i freemium. – Widzimy, że stopniowo przechodzimy od modelu, który wcześniej koncentrował się wyłącznie na wydaniach AAA, do modelu, w którym mamy połączenie mocnych wydań z AAA i silnej dynamiki katalogu wstecznego, ale także uzupełniamy nasz program nowych wydań o bezpłatne gry i inne doświadczenia premium – powiedział dyrektor finansowy firmy, Frederick Duguet.

We will be happy to hear your thoughts

Dodaj Odpowiedź

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

CzasNaKrypto.pl
Logo
Compare items
  • Total (0)
Compare
0